Actueel
Nu Gelezen
Alarmbellen gaan af bij Klomp Groepsvervoer
0

Alarmbellen gaan af bij Klomp Groepsvervoer

door André Kager19 november 2014

Gistermiddag kreeg ik, voor mij onverwachts, een telefoontje van een kwaliteitsmanager van Klomp Groepsvervoer voor het maken van een afspraak voor een gesprek. Artikelen op deze website hebben onder andere de aandacht getrokken. Zoekend naar de directe aanleiding voor het telefoontje wist ik dat er meer moest zijn. De door mij nog niet volledig gelezen Schager Courant van jl. maandag 17-11-2014 erbij gepakt, dat maakte veel duidelijk.

Nadat Richard Zut afgelopen 13-11-2014 had uitgepakt met een boeiend artikel met als titel “Klachtenregen over leerlingenvervoer Klomp” verscheen afgelopen maandag opnieuw een artikel van zijn hand. Beide artikelen zijn terug te vinden op deze site, zie “Klachtenregen over leerlingenvervoer Klomp” of “Klomp GroepsvervoerBVcommuniceert niet”. Zoals op deze website in artikelen te lezen valt ben en voel ik mij erg betrokken bij het leerlingenvervoer in de Gemeente Schagen en omgeving. Een reactie op het naar mijn mening prima artikel van 13-11-2014 kon van mij dan ook niet uitblijven. In het laatste artikel van jl. 17-11-2014 wordt ik ook geciteerd. In dit artikel met als kop dat Klomp Groepsvervoer niet communiceert lees ik dat Richard Zut zelf hierin ook bevestigd wordt.

De alarmbellen gaan af.
De berichtgeving in de Schager Courant heeft ervoor gezorgd dat ook mijn artikelen eindelijk onder de aandacht zijn gekomen van verantwoordelijke mensen binnen Klomp Groepsvervoer. Gisteren nam het aantal bezoekers en pageviews waarvan met name de pagina’s met artikelen over Klomp Groepsvervoer enorm toe. Om te zeggen dat het bezoekersaantal ontplofte gaat erg ver maar in verhouding veel meer bezoekers en pageviews dan op andere dagen. Kennelijk ziet men het belang in van de voornamelijk negatieve berichtgeving in o.a. de Schager Courant en andere artikelen. Dat men hierover in gesprek wil vind ik een positieve ontwikkeling en daarom ga ik graag het gesprek aan met de kwaliteitsmanager van Klomp Groepsvervoer. Aanstaande dinsdag 25-11-2014 zal ik in gesprek gaan, ik ben alvast erg nieuwsgierig naar het verhaal en de argumenten van de vertegenwoordiger van Klomp Groepsvervoer.

Persoonlijk ben ik niet de man van “iets is slecht dus alles is slecht”. Een mentaliteit die je tegenwoordig maar al te vaak ziet, zeker in de online en e-commerce wereld waarin ik mijzelf sinds 2003 begeef. Mensen zijn kritisch en worden steeds kritischer. Maar als iets niet goed is wil het wat mij betreft niet zeggen dat alles fout is of dat je jezelf als bedrijf niet kunt verbeteren. Daarom ga ik graag het gesprek aan in de hoop dat er misschien binnenkort andere geluiden het vermelden waard zijn. Het spreekt voor zich dat ik op deze locatie verslag zal uitbrengen van mijn bevindingen.

In verbazing citeer ik uit het artikel van 17-11-2014 wethouder Ben Blonk

“Klomp heeft me verzekerd dat er dingen in de planning zouden veranderen. Het gaat sindsdien al beter, geloof ik. Klomp heeft adequaat gehandeld, en ook iemand ontslagen zijn die absoluut niet functioneerde.”

Wat ik aan bovengenoemd citaat niet begrijp is dat wethouder Blonk de woorden “geloof ik” gebruikt. Dat klinkt voor mij niet erg overtuigend, niet alsof hij het stellig en zeker weet of er bovenop zit. Geen echt gelukkige woordkeus. Uit de derde hand heb ik vernomen dat inderdaad iemand ontslagen zou zijn die niet juist zou functioneren. Uit eigen ervaring kan ik dat slechts beamen. Het zal niet alle problemen oplossen maar het kan wel een eerste stap zijn in een opmaat naar herstel van de patiënt Klomp Groepsvervoer. Waar de wethouder en Klomp Groepsvervoer zelf van doordrongen moeten zijn is dat het niet slechts een probleem is dat zich tot één persoon beperkt maar dat het sterk lijkt op een meer algemeen houdingsprobleem.

Neem contact op, deel je ervaring

Wil je jouw ervaringen met mij delen? Wil je dat ik jouw ervaringen deel met Klomp Groepsvervoer? Of heb je andere opmerkingen? Deel ze via bovenstaand contactformulier. Uiteraard kun je ook altijd gebruik maken van het reactieformulier dat je bij ieder artikel vindt.

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

vier + vijf =