Actueel
Nu Gelezen
Werkspot is alert en neemt contact op na bericht over ProVakman op Twitter
2

Werkspot is alert en neemt contact op na bericht over ProVakman op Twitter

door André Kager31 maart 2015

Bij Werkspot zijn ze oplettend. Toen ze mijn bericht voorbij zagen komen via Twitter waren ze er snel bij om met mij in contact te komen. Vandaag een verhelderend gesprek met Werkspot over deze situatie gehad.

Niet definitief verwijderd door Werkspot
Het blijkt dat er wel een gegronde reden is waardoor het profiel van ProWakman niet meer zichtbaar is momenteel op Werkspot, het is echter nog niet volledig verwijderd. Ik vind het niet passen om de reden hier op deze locatie openbaar te maken. Het is niet vanwege binnengekomen klachten van Werkspot gebruikers aangezien daarover bij de Werkspot medewerker nog niets bekend was. Er was een andere oorzaak voor het offline nemen van het ProVakman profiel. Dat betekent dat het profiel van ProVakman dan ook zomaar weer online kan staan binnenkort zodra Werkspot een verklaring heeft ontvangen.

Officiële klacht ingediend bij Werkspot over ProVakman
Aangezien er dus nog geen klachten bekend waren over ProVakman bij Werkspot heb ik dan ook alsnog direct een klacht ingediend. Werkspot heeft hiervoor een speciale klachtenafdeling die binnengekomen klachten toetst. Ik neem aan dat deze klachtenafdeling deze klachten vervolgens toetst op gegrondheid en hoor en wederhoor toepast. Heb jij ook een klacht of een geschil met ProVakman of een ander klusbedrijf of vakman op Werkspot? Stuur dan je klacht naar het volgende e-mail adres: kwaliteitsbeheer@werkspot.nl.

Meldingen over offline profielen op Werkspot
Werkspot heeft mij laten weten mijn tip over de weergegeven onduidelijke standaard melding in overweging te nemen. Men gaat bekijken of men iets meer informatie kan verschaffen afhankelijk van de reden waardoor een profiel offline is. Ik heb uitgelegd dat dit voor de Werkspot gebruiker van groot belang kan zijn. Je kunt tenslotte te maken krijgen met een situatie dat het klusbedrijf die je de opdracht gunde geen contact meer met je onderhoudt en ook ineens van bijvoorbeeld Werkspot is verdwenen. Dan blijf je als gebruiker achter in het ongewisse, met veel vragen. Natuurlijk moet Werkspot als organisatie ondertussen voorzichtig met haar klanten (klusbedrijven) en haar gebruikers omgaan, men kan niet zomaar privacy gevoelige informatie tonen of informatie die de klantrelatie verstoort. Ik kan mij voorstellen dat Werkspot verschillende meldingen laat tonen bij bijvoorbeeld de volgende situaties:

  • Profiel definitief verwijderd door Werkspot
  • Profiel tijdelijk offline op verzoek van klusbedrijf
  • Profiel offline vanwege administratieve reden zoals onbetaalde facturen aan Werkspot
  • Profiel offline vanwege klachten van Werkspot gebruikers
  • Profiel offline vanwege bemiddeling door Werkspot tussen klant en gebruikers
  • Profiel offline op verzoek van derden zoals bijvoorbeeld autoriteiten

Nu wordt een standaard melding die eigenlijk geen zinvolle informatie aan de gebruiker van Werkspot geeft getoond. Dat doet in gevallen zoals waar ik mee te maken meb met ProVakman het wantrouwen alleen maar toenemen. Daarom ben ik extra blij met de alertheid en correctheid van Werkspot om in elk geval dat wantrouwen weg te nemen door met mij contact op te nemen. Erg prettig, Werkspot heeft mij hiermee positief verrast.

Helaas lost het mijn probleem niet op, maar dat is een ander verhaal.

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Meh...
0%
Wat?
100%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
2Reacties
  • 12 november 2015 op 16:13

    Beste werk spot.
    Ik heb een klacht van een opdrachtgever.
    Om dat ik netjes heb af gezegd om dat ik ziek ben gaat hij in eens een review geven van
    4 rood ik heb met deze man geen contact gehad ik ben er ook niet geweest.
    Ik wil deze review geschrapt hebben deze man is oneerlijk bezig.
    het opdracht nummer is 1722396 in Delft latei.

    Met vriendelijke groet.
    Ton van Yperen,
    Van Yperen Onderhoud.

    • 29 december 2015 op 14:59

      Ik las nog even uw reactie. Ik ben niet Werkspot, ik heb slechts over Werkspot geschreven. U kunt om een negatieve reactie te bespreken beter contact opnemen met uw contactpersoon bij Werkspot. U zult ongetwijfeld wel moeten bewijzen dat de review ongegrond is. Bedankt voor uw reactie, succes.

Geef een Reactie

elf − 10 =