Actueel
Nu Gelezen
Hulpvraag Klomp Groepsvervoer: “Bemiddel voor ons bij slechte ervaringen, problemen en klachten”
0

Hulpvraag Klomp Groepsvervoer: “Bemiddel voor ons bij slechte ervaringen, problemen en klachten”

door André Kager30 december 2014

In een persoonlijk gesprek dat ik had met de kwaliteitsmanager en de verantwoordelijke planner voor mijn regio heeft Klomp Groepsvervoer mij om mijn hulp gevraagd. Dankzij mijn blog artikelen en publicaties vermoed men activiteit, interactie en reacties op de artikelen.

Men heeft mij gevraagd om van mij als bemiddelaar gebruik te mogen maken om de negatieve reacties of problemen welke ik voorgelegd krijg om te zetten in positieve zaken, verbeteringen en tevredenheid. Zodat wanneer ik een klacht, probleem of negatieve ervaring verneem ik deze doorspeel aan de juiste persoon bij Klomp Groepsvervoer zodat het kan worden opgelost.

De medewerkers hebben mij op het hart gedrukt te werken en te zullen blijven werken aan verbetering van de kwaliteit, dienstverlening en de tevredenheid. Natuurlijk wil ik daar graag bij helpen in het belang van de ouders die gebruik maken van leerlingenvervoer via Klomp Groepsvervoer. Daarom heb ik ingestemd met het verzoek om bemiddelend op te treden en situaties door te spelen die ik verneem over het leerlingenvervoer in de regio Noord-Holland.

Oproep en uitnodiging: “Heb je een klacht, probleem of slechte ervaring met Klomp Groepsvervoer die je zelf niet naar tevredenheid hebt kunnen oplossen? Of wil je dat je onvrede aan Klomp Groepsvervoer kenbaar gemaakt wordt? Reageer en deel je situatie met mij.

Vanzelfsprekend deel ik uitsluitend ervaringen, problemen of reacties met Klomp Groepsvervoer indien ik daarvoor van jou als klant van Klomp Groepsvervoer toestemming voor heb. Zonder jouw toestemming meld of deel ik niets.

De medewerkers van Klomp Groepsvervoer hebben mij hun contactgegevens gegeven en zijn voor mij direct bereikbaar. Ik heb de toezegging dat zaken die ik doorspeel serieus, snel en adequaat zullen worden behandeld. Waar mogelijk zal men een situatie oplossen. Gewoonweg omdat men zegt te streven naar betere, hoogwaardige dienstverlening en meer klanttevredenheid.

Aan wat voor situaties kun je denken waarmee ik je kan helpen?

  • Slechte ervaringen met Klomp Groepsvervoer
  • Ontevredenheid over de dienstverlening
  • Problemen met de reistijd van uw kind
  • Geen reacties op uw correspondentie en/of klachten
  • en ……

Om u zo goed mogelijk te kunnen helpen vraag ik u:

  • Objectiviteit en feiten.
  • Onderbouwing en motivatie van uw situatie.
  • Bij voorkeur voorbeelden van gebeurtenissen.
  • Duidelijke omschrijving.
  • Uw verwachting van Klomp Groepsvervoer
  • Wat heeft u zelf ondernomen?
  • Wie heeft u gesproken?

U hoeft geen boek over uw ervaring te schrijven maar bovenstaande punten helpen om een duidelijk, concreet beeld neer te leggen bij Klomp Groepsvervoer. Het helpt mij als ik feiten kan overleggen zonder dat ik in algemeenheden hoef te spreken, dan is uw situatie eerder opgelost.

Uw reactie voor Klomp Groepsvervoer hoeft niet in het openbaar

Ik begrijp dat niet iedereen zijn/haar ervaringen op het internet wil delen of publiceren. Uw reactie hoeft dan ook zeker niet openbaar. Als u wilt dat ik voor u bemiddel kunt u gewoon gebruik maken van de link “contact opnemen“. Daar vindt u zowel mijn contactgegevens zoals e-mail en telefoonnummer als ook een contactformulier. Uw reactie wordt uiteraard niet openbaar zolang u dat niet wilt, uw privacy is daarvoor te belangrijk.

Natuurlijk ben ik wel gek op reacties bij mijn artikelen!
Ik vind het leuk als je mijn artikelen leest en nog leuker vind ik het als je mijn artikelen weet te waarderen met je reactie. Altijd goed om te weten voor wie ik schrijf. Anders dan bij een vraag om te bemiddelen die ik via e-mail of het contactformulier krijg wordt een reactie op één van mijn artikelen wel gewoon gepubliceerd. Precies zoals het bedoeld is.

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

3 × 3 =