Actueel
Nu Gelezen
Overgestapt naar Hollands Nieuwe – Tip!
0

Overgestapt naar Hollands Nieuwe – Tip!

door André Kager3 maart 2014

Hollands Nieuwe aanbodMijn Tip van de dag is:
“Als je kunt overstappen van telecom provider en je wilt nu besparen op je kosten, stap dan nu over op “Hollands Nieuwe

Afgelopen vrijdag moest en zou ik het geregeld hebben, mijn overstap naar een andere telecom provider. Ik had een T-Mobile sim kaart gehaald om te testen, maar het bereik bleek hier slecht voor stabiele verbindingen. Toch overwoog ik Simpel, waarbij je belt via het T-Mobile netwerk, omdat de tarieven me wel aanstonden en er een onbeperkt abonnement was. Ik had Hollands Nieuwe eerder afgeschreven doordat Hollands Nieuwe geen onbeperkt abonnement adverteert op de website. Dat bleek een vergissing.

Ik had mezelf een hoop vergelijkingstijd kunnen besparen….

Had ik maar direct goed naar het aanbod van Hollands Nieuwe gekeken. Dan had ik direct gezien dat dit op dit moment het allerbeste aanbod is dat je kunt krijgen. In elk geval ik heb geen helderder geformuleerd, transparanter, eerlijker en voordeliger telecom abonnement kunnen vinden. Op het plaatje hieronder zie je waarom of kijk op de website van Hollands Nieuwe.

550 Minuten/SMS/MB voor slechts € 10, dat krijg je nergens anders.

Voor slechts een tientje bestel je op dit moment een belabonnement bij Hollands Nieuwe waarmee je 550 minuten kan bellen of 550 sms-jes kunt versturen of 550MB kunt gebruiken. Eventueel aan te vullen met 500MB voor € 5 of 1000MBD voor € 10 dat is een ongekend aanbod dat ik nergens anders vond.

Maar de voordelen die helemaal de doorslag geven voor mij:

  1. Bundel op? Bundel aanvullen en doorbellen voor hetzelfde tarief!
  2. Resterende bundeltegoed blijft 3 maanden geldig!
  3. Bundel op? Niet automatisch doorbellen.
  4. Bundel op? Gemakkelijk opwaarderen met IDEAL, SMS of automatisch.
  5. Lage kosten ook buiten de bundel
  6. Duidelijk advies tot blokkeren van Premium SMS (ook in de klantensite via een button)
  7. Transparante, duidelijke informatie die begrijpelijk is

Abonnementskenmerken Hollands NieuweMet name het feit dat je bij Hollands Nieuwe ook buiten je bundel door belt, sms’t of internet is een uniek onderscheidend voordeel. Geen andere telecom aanbieder bied je dit aan. Bij alle andere telecom providers bel je buiten de bundel tegen een (vaak fors) hoger tarief van gemiddeld € 0.30 ct. per minuut = € 18 per uur! Dat kan fors oplopen weet ik uit eigen ervaring, bel je een keer wat meer boven de bundel dan heb je zomaar een rekening die tientallen euro’s hoger uitvalt bij de andere providers. Hieraan maakt Hollands Nieuwe dus een einde voor haar klanten, dat staat mij enorm aan.

Dus ondanks het feit dat op de website geen onbeperkt bellen abonnement staat hebben ze dat eigenlijk dus wel. Als je bundel op is kun je zelf bepalen hoe en met welk bedrag je opwaardeert. De belbundel van Hollands Nieuwe is daarmee dus eigenlijk een onbeperkte bundel doordat je voor hetzelfde tarief doorbelt als binnnen de bundel.

Een ander uniek kenmerk van het Hollands Nieuwe aanbod is het resterende beltegoed dat 3 maanden geldig blijft. Maak je niet je gehele bundel op dan gaat dit niet verloren maar je behoud het tot wel 3 maanden. Zeker bij alle andere budget providers zoals simpel, Ben e.d. vervalt je resterende beltegoed aan het eind van iedere kalendermaand. Hoe dit bij de (te) dure providers zoals KPN en Vodafone is heb ik neit uitgezocht omdat ze me niet interesseerden qua prijsstelling. Ook hierin onderscheid Hollands Nieuwe zich op een positieve manier van de rest.

Zodra de bundel op is bel je niet automatisch door. Erg handig als je controle wilt houden over je kosten. Is je bundel op dan kun je gewoon alleen nog maar enkele nummers en alarmnummers bellen. Maar, je kunt eenvoudig je bundel opwaarderen met een bedrag naar keuze en doorbellen voor hetzelfde geld. Of je stelt in om automatisch te laten opwaarderen, op zich geen punt want je belt toch buiten je bundel voor hetzelfde tarief.

Bellen via het Netwerk van Vodafone, dat staat mij wel aan

Ok, ik steek het niet onder stoelen of banken. Ik ben geen fan van KPN, dus als het even niet hoeft dan voor mij geen KPN. Dat Hollands Nieuwe het netwerk van Vodafone gebruikt is voor mij dan ook perfect. Het bereik is hier prima en ik ben bekend met de kwaliteit van Vodafone dus dat zit wel goed. Voor het bereik en het netwerk hoef ik het dus ook al niet te laten in tegenstelling tot andere budgetproviders zoals Simpel en Ben.

Advies om Premium SMS te blokkeren vond ik bijzonder aangenaam

Een aangename verrassing was het om te lezen dat Hollands Nieuwe mij adviseert om Premium SMS diensten uit te zetten. Ook in de klanten site is er een directe button waarmee de premium sms diensten geblokkeerd kunnen worden. Voor mij een bijzonder actueel feit gezien mijn slechte ervaring met Bumbalee premium sms oplichting. Zo duidelijk als bij Hollands Nieuwe ben ik nergens anders dit advies/tip tegen gekomen vaak geven ze het helemaal niet aan.

Aangenaam verrast met een Gratis Prepaid simkaart welke ik via de klantensite voor een kennis, vriend of familielid kon bestellen

Dit is Hollands NieuwePositief verrast was ik toen ik zag dat ik een gratis prepaid simkaart van Hollands Nieuwe kon bestellen. Zonder kosten sturen ze een simkaart oe, deze simkaart is vervolgens ook aan mijn eigen Hollands Nieuwe account te koppelen voor controle over kosten. Voor dat moment had ik nog niet naar de prepaid tarieven gekeken maar ook die zijn bijzonder gunstig. Ik heb geen vergelijking gemaakt maar ik durf bijna te stellen dat ze ook hiermee het beste aanbod doen.

Het laatste voordeel dat ik ga benoemen is de Hollands Nieuwe klanten site.

In de klanten site kun je eenvoudig extra telefoonnummers aan je profiel toevoegen. Met één enkele account beheer je dus direct gemakkelijk al je telefoonnumers en houd je overzicht en controle over de kosten. Met precies die instellingen die je zou willen en verwachten was ik hiermee positief verrast.

Stap over op Hollands Nieuwe

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

19 − acht =