Actueel
Nu Gelezen
Ik vind Hollandsnieuwe nog steeds geweldig – aanrader!
0

Ik vind Hollandsnieuwe nog steeds geweldig – aanrader!

door André Kager2 september 2014

In Februari besloot ik over te stappen naar Hollandsnieuwe, mijn nieuwe sim-only abonnement bij Hollandsnieuwe werd in april geactiveerd. Van deze keuze heb ik nog geen moment spijt gehad. Voor mij is na Dutchtone/Orange uit de beginjaren van mobiele telefonie eind jaren negentig van de vorige eeuw dit de beste provider tot nu toe.

Dit is Hollands NieuweHollands Nieuwe belooft het niet alleen, ze maken het ook gewoon waar. Dankzij Hollands Nieuwe zit ik niet meer vast aan achteraf ongebreideld hoge telefoonrekeningen en allerlei schimmige en onzinnige kosten. Dankzij Hollands Nieuwe heb ik weer lage kosten voor mobiele diensten en kan ik zelf kiezen hoeveel geld ik uit geef aan mobiele telefonie, internet of sms.

Een voorbeeldje

Nu is mijn maandelijkse belbundel op, heel vervelend zou je denken. Dat is ook waar, want ik kan nu niet zelf bellen. Inderdaad, bij Hollands Nieuwe kun je namelijk niet automatisch onbeperkt doorbellen als je maandelijkse belbundel op is. Voor mij is dat één van de grootste meerwaardes van Hollands Nieuwe waarmee zij zich positief onderscheiden voor mij. Waar je elders buiten je bundel ineens voor tienvoudige kosten belt, vaak meer dan € 0,28 cpm, kun je bij Hollands Nieuwe gewoon niet doorbellen en als je je bundel opwaardeert bel je door tegen hetzelfde tarief.

Dit komt mij bijzonder goed uit, het is niet alleen bijzonder voordelig maar ook houd ik zelf controle. Ik kies of ik mijn bundel opwaardeer als deze op is, ik kies wanneer en ik kies tegen welk bedrag. Zou ik het automatisch opgewaardeerd willen hebben dan kan dat ook en zelfs met keuze van het opwaardeerbedrag. Zo betaal ik nooit te veel. Nu kies ik er voor niet op te waarderen en om te zorgen binnen de bundel te blijven de volgende maand, eens zien of dat lukt. Gelukkig wordt deze op 3 april ververst dus dat is snel.

Abonnementskenmerken Hollands NieuweEr zijn meer voordelen van Hollands Nieuwe

  • Beltegoed 3 maanden geldig (elders slechts één maand)
  • Buiten de bundel doorbellen tegen zelfde tarief als binnen de bundel (elders > € 0,28cpm)
  • Niet automatisch doorbellen zodra bundel op raakt, zelf keuze vrijheid voor opwaarderen (elders vrolijk doorbellen tegen verhoogde kosten)
  • Alle kosten die je maakt worden verrekent met het bedrag uit de bundel, ook kosten in het buitenland, internet, sms, 090x nummers e.d. (elders vallen maar al te vaak veel kosten buiten de bundel)
  • Altijd inzicht in de stand en status van het beltegoed
  • Eenvoudig op te waarderen met extra bundels of eventueel te downgraden naar een lager abonnement
  • Lage tarieven voor de abonnementen met alles inclusief bundels

Na 5 maanden Hollands Nieuwe gebruikt te hebben kan ik nog geen negatief punt bedenken. Simpel, ik heb nog geen enkel negatief punt ervaren. De website en inlog kant is duidelijk en overzichtelijk, de klantenservice is goed, duidelijk en gemakkelijk bereikbaar. Ik heb al verschillende mensen aanbevolen Hollands Nieuwe te kiezen en hoor het ook steeds vaker om mij heen dat mensen ervoor gekozen hebben.

Dankzij mijn keuze voor Hollands Nieuwe heb ik zelfs tijdens mijn vakantie in het buitenland geen extra kosten hoeven maken. En dat is pas echt een uniek feit. Ik ging met meer dan 2.5 maand aan belbundel heen en had daarmee bijna voldoende voor drie weken vakantie. Met andere providers laat je het wel uit je hoofd om te bellen of gebeld te worden vanuit het buitenland vanwege de hoge kosten. Met Hollands Nieuwe niet, kun je gewoon bereikbaar zijn en ongestoord bellen aangezien de kosten toch uit de bundel gaan en je altijd controle houdt over hoe hoog je de kosten maximaal wilt laten komen. Ik kon dus gewoon lekker wat nieuws volgen op het web of snel iets opzoeken of gewoon even naar het thuisfront bellen. Niet eerder heb ik geen enkele kosten buiten mijn belbundel gemaakt tijdens vakantie in het buitenland.

Mijn advies van vandaag is dan ook: Kies voor Hollands Nieuwe en als je mij niet gelooft, lees dan verder op de website en overtuig jezelf! Jouw nieuwe provider wordt vast ook Hollands Nieuwe.

Wat is uw reactie?
mmm Liefde
0%
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
0%
Geluk
0%
Proost!
0%
Blij
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Gaap
0%
Halo
0%
Woehoe
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

acht − 3 =