Actueel
Nu Gelezen
Het leed dat Klomp Groepsvervoer heet – deel 2 – Is er een positief feit?
0

Het leed dat Klomp Groepsvervoer heet – deel 2 – Is er een positief feit?

door André Kager1 september 2014

Zaterdag kreeg ik een bericht van een mede ouder van wie het kind vervoerd wordt van en naar school door Klomp Groepsvervoer dat mij hoopvol stemde. Hoop doet leven en een positieve verwachting is altijd lekker. Het bericht vertelde mij dat de zoon van deze mede ouder van de taxi chauffeur vernomen had dat er vandaag (maandag) alleen kinderen van de Kameleon Eureka onderwijs in zijn busje vervoerd zouden worden.

Zou het werkelijk waar zijn? Kan het kloppen dat men het licht heeft gezien en daadwerkelijk mijn aanbevelingen en het dringende verzoek van de gemeente Schagen op volgt? Voor mij bijna ongelooflijk gezien het feit dat ik nog altijd taal nog teken van de medewerkers van Klomp Groepsvervoer heb mogen vernemen. We konden niet anders dan afwachten tot vandaag, ik ben dan ook bijzonder nieuwsgierig naar de ervaring van mijn dochter als ze vanmiddag thuis komt.

Positief feit
Vanmorgen kwam de taxi chauffeur aan de deur melden dat Rosita vanaf vandaag 20 minuten eerder thuis is. Ik vermoed dan ook dat er inderdaad nu in haar busje uitsluitend kinderen van en naar de Kameleon vervoerd worden. Ik houd een slag om de arm want zien is geloven. Maar als het daadwerkelijk zo is en ze niet meer onzinnig een half uur hoeven te wachten dan is het heel erg goed nieuws. De beloofde 20 minuten lijkt mij bepaald niet optimistisch, een half uur tijdsbesparing of meer lijkt mij realistischer. We zullen zien.

Betreurenswaardig feit
De mede ouder bevestigde mijn ervaringen met Klomp Groepsvervoer. De manier waarop dit verwoord werd is ondanks de feitelijke inhoud die bijzonder treurig is eentje om te glimlachen:

Volgens mij proberen ze bij Klomp op telefoonkosten te besparen. Ze bellen gewoon NOOIT terug. O nee, dat is niet helemaal waar. Heb één keer een ontzettend aardige en behulpzame man aan de telefoon gehad die ook terugbelde. Helaas was hij niet verantwoordelijk.

Precies zoals ik zou willen verwoorden en hoe ik me er over voel en aan irriteer. Vanwege soortgelijke telefonische ervaringen (geen antwoorden, geen informatie, niet terug bellen als dat is toegezegd, etc) e-mail ik nu eerst uitsluitend voordat ik telefonisch contact op neem. Dan heb ik in elk geval iets op schrift zodra ik iemand spreek.

Zou ik nu nog wel reactie op mijn e-mails krijgen
Ik ben persoonlijk bang van niet. Hoe onbeschoft en klantonviendelijk dat ook zou zijn ik vermoed dat ik kan fluiten naar een reactie. Het zou mij niet verbazen wanneer men denkt dat het hiermee is afgehandeld. Maar in mijn optiek over klantgerichtheid en klantvriendelijkheid is dat verre van fatsoenlijk, geen manier om met je klanten om te gaan. Ik hoop dat gemeentes hiervan leren en betere dienstverlening en klantenservice eist van haar opdrachtnemer.

Positieve feiten over leerlingenvervoer in de Gemeente Schagen:
In een ander artikel zal ik mij binnenkort in positieve zin uitlaten over de gemeente Schagen die nu al enkele jaren ons helpt met leerlingenvervoer. Voor ons het erg waardevol dat wij dankzij de gemeente Schagen hiervoor goedkeuring hebben gekregen. Wat ik schrijf over Klomp Groepsvervoer moet dan ook gescheiden gezien worden van mijn mening ten opzichte van de gemeente Schagen. Deze staat daar buiten en kan ik als overwegend positief omschrijven.

Wat is uw reactie?
Interessant
0%
Meh...
0%
Wat?
0%
Haat het
0%
Triest
100%
Proost!
0%
Cool!
0%
Agressie
0%
Lachen
0%
Koffietijd
0%
Over De Auteur
André Kager
E-Commerce, Online en Internet specialist sinds begin 2003. Ruim 10 jaar ervaring als dienstverlener aan Bedrijven en Consumenten van klein MKB tot Multinationals. Passie voor Wordpress, SEO, Hosting, Online en Internet, E-Commerce en E-mail Marketing. Diensten gemakkelijker maken is king.
Reacties

Geef een Reactie

zes − 2 =